Mileniálové zůstávají mladí, zatímco generace Z stárne kvůli kosmetickým trendům

Aplikace botoxu na čelo

V současné době se stále více mluví o tom, jak mileniálové, narození mezi lety 1981 a 1996, si díky zdravým životním návykům a sofistikované péči o pleť udržují svůj mladistvý vzhled. Na druhou stranu, generace Z, která přišla na svět mezi lety 1997 a 2012, se zdá, že čelí problému předčasného stárnutí.

Podle Dr. Rashy Rakhshani-Moghadam a dalších odborníků, kteří pro DailyMail paradox osvětlili, je tento trend způsoben nadměrným používáním kosmetických procedur, jako jsou výplně, jež mohou ovlivnit přirozený vývoj obličeje a přimět mladé lidi vypadat starší, než ve skutečnosti jsou. Zatímco mileniálové mají hlubší znalosti o péči o pleť a stravování, generace Z se zdá být přehlcena kosmetickými technikami, které mileniálové poznali až ve svých dvacátých letech.

Výzkum na sociálních médiích, zejména na TikToku, ukazuje, že mladší generace vypadají starší než jejich mileniální protějšky. Dr. Ross Perry a Amish Patel zdůrazňují, že špatný životní styl, jako je kouření, pití alkoholu a nevhodná strava, spolu s nevhodným používáním kosmetických procedur, mohou urychlit proces stárnutí.

Dr. Sophie Shotter doplňuje, že beauty trendy a životní styl generace Z vedou k jejich předčasnému stárnutí. Upozorňuje, že u některých lidí mohou tyto trendy vytvářet umělý a starší vzhled, který není v souladu s jejich skutečným biologickým věkem.

Nepřehlédněte

Člověk s deštníkem v dešti

Proč nás deštivé dny dělají produktivnějšími?

Déšť za oknem vás nemusí vždy mrzet! Vědci zjistili, že špatné počasí může zvýšit naši…

Žena textující na mobilu

Tři tečky rozdělují generace aneb Proč mladé dráždí psaní starších

Tři tečky v textové zprávě – nevinná vata nebo skrytá hrozba? Odkrýváme fascinující svět mezigenerační…

ekahsklim aváK

Matka objevila nový trik s mléčným koktejlem z McDonald’s, který údajně předčí frappé

Milovnice McDonald’s nedávno vyzkoušela nový „hack“ s mléčným koktejlem, který se šíří sociálními médii. Tato…

Sdílení je nová černá!